perjantai 15. toukokuuta 2015

Tekniikkaa, kamalaa

Käytin ekaa kertaa tietokoneen webbi kameraa, siis ikinä ekaa kertaa. Kyllä, mä oon se joka viimesenä hangoittelee vastaan uutta tekniikkaa (ei sillä että se kamera olis uus keksintö).. Mulla ei oo älypuhelinta, koska en halua notkua koko ajan puhelin kädessä. Inhoan sitä kun yrittää puhua toiselle ja samalla se räplää toisella kädellä kännykkää. Mä käytän siis vaan läppärii nettipuuhiin, ja yritän rajoittaa sitäkin itseltäni ihan niin kuin lapsilta telkkaria  :D Yleensä kone on aina auki jos pitää nopsaa tsekata jotain, joskus laitan sen kiinni ja päätän jonkun ajan koska avaan sen uudestaan. Nyt on tullut oltua enemmän koneella kun oon aloittanut tään blogin. Mutta ei enää tartte yhtä paljon olla kuin alkuun kun kaikkeen meni jotenkin enemmän aikaa. Usein oon koneella kun Iivo nukkuu ja Akulla on "rauhoittumishetki". Aku ei oo nukkunut päikkäreitä yli kahteen vuoteen mutta päivällä on aina pieni hetki kun katsoo esim. tallennetun pikku kakkosen tms. 

No joo, käytin siis koneen kameraa. Sehän olikin kätevää kun näki itsensä (no ää) samalla kun otti kuvan. Nyt kaikki ajattelee että mikä urpo  :D  Koitin ottaa musta ja Iivosta kuvan mutta ainakin tässä meidän hätäostos koneessa kuvan laatu oli sen verran huono ettei niistä nyt kovin hyviä tullut. Ja miksi meillä on "hätäostos" tietokone, siitä voit lukea täältä

Ihaillaan itseään...


..ja lamppua..


..Iivo on oppinut antamaan pusun ♥


Äitin hiuksissa on kiva roikkua...auts!


Tässä itseään tuijotellessa huomasin mun järkyn juurikasvun..


Ihan näin vaaleet mun hiukset ei kyllä oo, ikkunasta tullut valo hämää. Mutta joo, juuriväri ja pieni napsaisu latvoista olis paikallaan!

Ja hei! Nyt kun parin viikon päästä blogilista lopettaa, muistutan että meitä voi seurata blogipolun kautta ja tietenkin rekisteröitymällä lukijaksi bloggeriin. Muistakaa myös käydä tykkäämässä poikasten kanssa facebook sivusta täällä!

3 kommenttia:

  1. On sulla vaan upeat hiukset, napsaisua eli ei! Olen kasvattanut omiani kaksi vuotta, ja vasta nyt alkavat tuntua edes pitkähköiltä. En tiedä, kasvavatko edes tuohon sun pituuteen.

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos :) Mulla on aina kasvanut hyvää vauhtia hiukset, ja yleensä sit jossain vaiheessa meen ja leikkaan reilusti. Ja sit kaduttaa :D

    VastaaPoista
  3. Hyvä jos osaa rajoittaa tuota tietokoneella hengaamista. Olen taas itse huomannut että roikun välillä liikaa täällä blogi- ja Some- maailmassa.. Kännykkä on petollinen, enää ei esimerkiksi tule vain odotettua kassajonossa, lääkärissä tms. Aina pitää tarkistaa viimeiset FB päivitykset jne.. terveisin, yksi vieroitushoitoa tarvitseva.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥