lauantai 6. kesäkuuta 2015

Herkku joka piristää ja viilentää



Tietenki se vois olla jäätelö  :D Mutta tällä kertaa jääkahvi. Tähän mä oon ajoittain koukussa. Mä en käy missään hienoissa kahviloissa ja maksa itteeni kipeeks koska oon joskus kokeillu eikä se vaan oo yhtä hyvää kuin itse tehtynä. Mä ostin joskus 10v sitten tv shopista legendaarisen magic bulletin ja sen mukana tuli ohje vihko "magic bullet, 10sekunnin reseptejä" ja siitä tämäkin resepti on.

2 kuppia kylmää kahvia
2-3 rkl suklaakastiketta tai kaakaojauhetta
5dl maitoa
jääpaloja
(sokeria)

Määriä voi muokata oman maun mukaan. Mä en laita sokeria mutta ehkä vähän enemmän kaakaojauhetta(en pahemmin mittaile). Yleensä mä käytän päivällä ne kahvit mitä aamulla on jäänyt yli, jostain syystä keitän aina liikaa.. Oon joskus laittanu kans kahvia jääpalamuotteihin pakkaseen :D

Eli kaikki ainekset vaan blenderiin ja surrur! Tään mun luottoystävä magic bulletin lisäks mulla on myös obh nordican smoothie maker tai mikä lie ja sekin käy tähän loistavasti(sen kuppi on vielä isompi!).

Uskollisesti palvellut bullet

Vähä on ruttuuntunut vuosien varrella, tää on täynnä toinen toistaan huvittavampia reseptejä  :D

Tän mä sain vuosi sitten äitienpäivänä koska itse toivoin, juon smootheja oikeastaan joka päivä ja tää on kyllä kätsy.

ja mun kahvihan nautitaan tietenkin tuopista koska mä oon ahne  ;)

Nauttikaa!

6 kommenttia:

  1. Voi, ihanan raikkaalta kuulostaa <3 Tarjoile joskus mullekkin :D :D

    VastaaPoista
  2. Oon kuullut niin paljon ylistyspuheita tästä herkusta Robbanilta!! Ja nyt saan vihdoin itekkin tehdä ja maistaa, jeeee<3

    VastaaPoista
  3. Hahhaa :D No nyt voit yllättää sen :D On kyllä namii

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥