sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Vinkki! Kolmen päivän kampaus

Mä oon aina ihan tärinäs jos pystyn säästään aikaa jossain. Kuitenkin mä oon sen verran turhamainen että hiukset pitää olla ees jotenkin laitettuna ;D Tään kampauksen oon monet kerrat testannut ja jopa kolmantena päivänä eli kahden nukutun yön jälkeen tämä saattaa olla edustukelpoinen. Jos mennään vaikka viikonlopuksi möksälle niin tää on helppo vaihtoehto jos en jaksa pestä ja hoonata hiuksia, siis möksällä, koska tämän "karvakasan" pesu, kuivaus ja selvitys onkin sitten toinen stoori..

Kyseessä on siis ranskalaiset letit pään sivuille. Teen letit vastapestyihin hiuksiin. Laitan jakaukseen ja ohimoille kuivashamppoota koska mulla on nopeasti rasvoittuvat hiukset. Latvoihin suihkautan suolasuihketta koska muuten letit purkautuisi nopeammin mun liukkaista hiuksista.

Sitten vaan letittämään! Kannattaa tehdä aika tiukkaa lettiä varsinkin juuriosaan koska se kuitenkin vähän löystyy. Oikeastaan tää on melkein paremman näköinen toisena päivänä kuin ekana. Sitten kevyt suihkaus hiuslakkaa ja pitäis pysyä hyvänä ainakin toiseen päivään mutta mulla on kyllä useasti kolmannenkin päivän.

Sen verran voi aamulla fiksailla että latvat letittää uusiksi ja kammalla vähän suorii päälliosia mutta se on pieni vaiva verrattuna että tekisi kokonaan uusiksi.





Tämmönen ajansäästö vinkki :)

Puhelinkuvilla mennään, toivon mukaan saan sen mun uuden ihqun kameran huomenna tai viimeistään tiistaina.

Hyvää sunnuntaita :)


6 kommenttia:

  1. Voi mäkin toivoisin välillä, että olisi niin pitkät hiukset että saisi letille! Leikkasin aikoinaan tukan lyhyemmäksi sen takia että tylsistyin pitää perus-nutturaa. (Se oli mimittäin aina se "hätäratkaisu" kiireisiin aamuihin).. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä tekis kyllä mieli leikata kaikki pois :D Mutta se turhamaisuus ;D

      Poista
  2. Kivat letit. Mulla tulee aika harvoin letitettyä hiuksia. Joskus teen vain yhden ranskanletin taakse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mulla on useimmiten jotain lettejä päässä, tykkään että on pitkät hiukset mutta sitten ne on aina tiellä :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥