torstai 21. heinäkuuta 2016

Kirppislöytö + OOTD

Mä oon ehdottomasti mekkoihin menevää sorttia. Käytän kyllä sortsejakin ihan käytännöllisyys syistä mutta mekot on mun ykkösvalintoja kesällä. Tämän raidallisen h&h mekon löysin alkukesästä kirpparilta 2eurolla, ei paha. Tää on hyvän pituinen, tarpeeksi pitkä ettei vilku mutta ei kuitenkaan ihan maxi joten tämä päällä voi huoletta myös polkea pyörällä.


Joku vois sanoa että vaakaraita leventää mutta mä en oo ihan vakuuttunut ;D Miksi raita olisi niin suosittua jos se automaattisesti tekee isomman näköiseksi? Mekon pituus myös voisi arvelluttaa, pohkeeseen ulottuva helma luo vaikutelman lyhyemmästä varresta, mutta pari senttii sinne tai tänne. Miksi olisi automaattisesti pahasta näyttää lyhyemmältä? Miksi vaatteiden pitäisi pidentää? En oo oikeastaan miettinyt tätä ennen.. Ihan kuin olisi parempi olla pidempi :D No, oli miten oli mä tykkään tästä.


Kuvista kiitokset Nadjan ♥

♥ Nora

10 kommenttia:

  1. Tuo on niin nätti käyttis <3 Oikein raikas!

    VastaaPoista
  2. Höpöhöpö, kaikki voi käyttää vaakaraitoja :D Tää on mun filosofia. Ja sun päällä näyttää erityisen hyvältä. Ja tuon mekon mittasuhteet ei vois olla paremmat. Just tarpeeksi pitkä, että näyttää vähän erilaiselta, mielenkiintoiselta. Ei aina sitä samaa maxia tai polvimittaa. Erinomaisen hyvä löytö!

    VastaaPoista
  3. Ihana mekko! Ehdottomasti voi käyttää raitoja: pysty, vaaka, vino - kaikki käy! :D

    VastaaPoista
  4. Tämähän on todella nätti mekko ja toimii hyvin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥