keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Kesäinen asu



Asu postauksia ei tässä blogissa ole kuluneen vuoden aikana paljoa näkynyt. Syytä en oikein osaa sanoa. Kun raskaus alkoi viime kesän lopulla näkyä enkä heti tahtonut "jäädä kiinni", en julkaissut itsestäni koko kuvia ja sitten päästiinkin niihin ihaniin odotusvaatteisiin.. Viimeisen vuoden onkin lähinnä tuntunut ettei mulla ole mitään päälle pantavaa vaikka ilmeisestikin olen joka päivä jotain päälleni pukenut..

Pari viikkoa sitten pääsin irtautumaan arjesta viettämään tyttöjeniltaa meidän legendaariseksi muodostuneen ryhmä-rämän kanssa (ei siitä sen enempää..) ja lähdön hetkellä oli muutama minuutti aikaa. Päätin ihan koe mielessä räpsästä pari kuvaa itsestäni, että vieläkö irtoaa. Täytyy sanoa että kun ei ole ollut paljoakaan kameran viime aikoina niin vanha ongelma alkaa nostaa päätään, ei vaan osaa olla! No, ehkä tästäkin tuskasta päästään, tai sitten ei. Ehkä internetin ihmeellinen maailma ei jää itkemään mun asukuvien perään ;D


Päällä mulla oli henkkamaukan 10e kesämekko. Tää on aivan loistavan mallinen ja ihanan joustavaa mutta muotonsapitävää materiaalia. Hinta-laatu suhde siis kohdillaan. Vaikka muuten yritän ostaa vaatteita jotka kestää käytössä vuosia, yleeensä joka kesä mun kaappiin löytyy yksi halppis kesämekko. Joskus ne jopaa kestääkin vuosia!

Jalkaan löysi mun uudet rakkaus-kengät, kiiltävän valkoiset Birkenstockit ♥ Tilasin nämä tuossa kevättalvella kun viime kesänä jo etsin enkä löytänyt mieleisiä. Niin ihanat jalassa ja sopii yllättävän monien vaatteiden kanssa.


Hiuksiin laitoin taan hieman lilaa Lorealin colorista washout värillä. Tarttui vähän vähemmän tällä kertaa, taisi olla hiukset märemmät kuin viimeksi..




Jos joku miettii niin kyllä, vielä keikkuu kyydissä 8 raskauskiloa joiden kanssa olen itse tehnyt aselevon.

Sää todellakin suosi meitä ja ilta oli aiiivan mahtava!



Näiden kuvien ja ajatusten myötä haluan toivottaa teille kaikille oikein hyvää ja turvallista juhannusta. Mä lähden kohta juhannus ostoksille ja huomenna suunnataan saareen ♥  Huomenna vielä uudelleen julkaisen Facessa viime kesäisen mökki-vinkki postauksen lasten kanssa mökkeilyyn ja sitten vaan relax!

♥ Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥